niedziela, 28 kwietnia 2013

Dzisiejszy dzień+moje marzenia

Dziś miałam jechać po nowe LPS ale rodzice pojechali z ciocią i mnie nie wizieli i byłam u cioci ! ni niestety teraz szkoła i nie wiem kiedy kupie :(
Ok teraz o milszych rzeczch poakrze moje marzenia ^^ nie wszytkie ale i tak ich sporo i napisze co w nich mi się podoba :)

Te kolory cudowneee i jeszcze jego poza słodkieee nie wiem ale nazwała bym Sara :D
Ten jest słodki sam z  siebie ma śliczneee oczka nie wiem jak bym nazwała może szarik napewno chłopak.
Ona ma fajne umaszczenie to dziewczyna na bank xD może Roksi Rose coś na R dla mnie xD
Ona jest dziwna ale nie zmienia to faktu że to moje marzenie xDmoże nazwała bym ją Ashle
Dla niej imie gwiazda przez te oczyska
Ona podoba się bardzo to też kobieta xD
a tu mamy chłopa nareszcie fajna czapka i lubie persy :*
Kicia kicia kicia troche przymulona ale i tak dla mnie śliczna 
chlopak to już mamy rodzine persów xD
Oj to chłopak i to bardzo ładny :)))
nie lubie takich bajkowych ale ten śliczny może to ta poza uszy nie wiem ale to raczej dziewuszka
bardzo dziwny jamniczek ale śliczny
to co wcześniej xD
on jest cudowniasty hiper super  te oczy kochaammm go musze go mieć tylko gdzie go kupiee ?
ten też fajnyy
Rubi z serialu na yt słodka ja nazwała bym ją całkiem inaczejj
go kocham
kolejna kocham ale musze musze musze musze
jest tego więcej

2 komentarze:

  1. 1. Super nocia. ^^
    2. Mam numer 2 z twojej listy, tego białego. :)
    3. Fajne marzenia sobie wybrałaś. XD
    4. Ostatniego pet shopa kocham ! *-*
    5. Zajrzyj na moje blog, plis na wszystkie
    EmiliiLPSlove.blogspot.com
    Opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com
    Pa!
    ~ *Emilusiusia*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post. xD Ja chce pierwszego collie! Sage! <3 Mam parę tych LPS. ;)
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń